هديه من العالم السفلي روعه الخيال

مساء الخير او صباح الخير حسب الوقت اللي بتقرا فيه قصتي قبل البدايه حابب اوضح ان القصه ديه مكس بين الحقيقه والخيال والمتعه وياريت تعجبكم واسمع ارائكم فيها بمنتهي الصراحه قبل البدايه حابب اعتزر عن ان في مقدمه طويله بس علشان تفهم الاحداث ونعمل ربط بين اللي حصل واللي جاي وان الجنس والمشاهد الجنسيه مش في الاول بس وعد حتحس بمتعه رهيبه وانت بتقرا بجد موضوع جديد واول مره يتم مشاركته ولكم الرائ التقييم وكل الشكر والتقدير انا اسمي عاصم عندي 30 سنه والقصه ديه حصلت في اوائل 2021 بعد الكورونا ما بهدلتنا كلنا انا من سكان القاهره مدينه نصر جربت حظي مره في الجواز بس مكملناش علشان هي مبتحبش الجنس اوووي وانا عاشق للجنس بكل تفاصيله وكانت علي طول حابه القعده عند اهلها وسيباني لوحدي المهم مارتحناش مع بعض وانفصلنا بكل هدوء واحترام ورجعت عشت في شقتي لوحدي انا راجل بحب الهدوء والاسترخاء وبشرب سجائر وساعات حشيش انا طولي 187 سم وجسمي رياضي بس مش منحوت متقسم خفيف وصدر عريض ومشعر اما زبي للاسف مش طويل عادي طوله 15سم وبرغم كده كان عندي حاله هيااااج. رهيب مش بشبع من الجنس او النيك او مشاهدة افلام السكس ولكن كان عندي حلم او رغبه اني يكوون زبي طويل واتمتع بكل الاوضاع واشوف المتعه الرهيبه في عيون الستات طولت عليكم معلش بس ديه بدايه علشان تعرف ملامح عن شخصيتي علشان القصه طويله ومليانه اثاره ومتعه ويااااريت تعجبكم انا شغال سواق اوبر علي عربيتي والدنيا ماشيه واليوم عادي بيمشي زي كل يوم بتوصل ناس وتجيب ناس وتسمع حكاوي وتقابل شراميط جربت حظي معاهم قبل كده بس بصراحه محستش معاهم بمتعه حقيقيه بس ان هما بيمثلوا المتعه علشان تخلص وتجيب وتشوف غيرها كنت بشوف ده في عيونهم واحسه معاهم وانا كويس اووووي في قرايه العيون. ممكن علشان ديه طبيعه شغلها او ممكن علشان انا معنديش حاجه مميزه علشان كده بطلت انام مع شراميط وبقيت بفرغ شهوتي في افلام السكس المهم كنت شغال في المعادي ونزلت عميل ولقيت مشوار جالي اني اخد حد من المعادي اوديه داندي مول الصحراوي جنب ابو رواش روحت لقيت راجل كبير عنده يجي. 60 سنه سنه لابس شيك وشكله باشا ركب جنبي وقالي حنروح نقابل حد في المول وحتستناني وترجعني تاني قولتله تمام وكان معاه شنطه حطيتها علي الكنبه الخلفيه ومشينا وبدا يدردش معايا وكان اسمه كاظم كاظم : عامل ايه ياعاصم واخبارك ايه انا: الحمد *** بخير بس حضرتك عرفت اسمي منين كاظم : من البرنامج مش ده اسمك قولتله صح وقالي واخبار شقه مدينه نصر ايه لسه عايش لوحدك وبتتفرج علي سكس انا: تنحت اووي وبصيت ليه قولتله ايه ده كمان عرفته من البرنامج كاظم: ضحك وباصللي وقاللي انا اعرف عنك كتييبر وسكت انا بقيت سايق ومذهول من اللي بسمعه المهم وصلنا عند المول وركنت العربيه في البارك ولسه كاظم حينزل من العربيه قولتله مش حتقولي عرفت كل ده عني منين ابتسم وقالي واحنا راجعين حقولك ونزل ولقيته بيطلع 200 جنيه وقالي خليها معاك علشان تضمن حقك قولتله عادي خليها معاك وانا مستنيك قالي لا علشان تضمن حقك قولتله عادي سهله قولتله طب مش خايف اني اخلع وتنزل متلقنيش لقيته بصلي في عيني وقالي انت مش خاين وسابني ونزل دخل المول وانا عمال افكر مين ده ويعرف عني المعلومات الخاصه اوووي ديه منين المهم نزلت جبت قهوه من مكان تيك اوي برا المول ورجعت عند عربيتي وولعت سيجاره وقعدت اسمع اغاني وعدت ساعه وكاظم لسه مظهرش وهو قالي انه مش حيتاخر استيت شويه كمان لقيت الموول بيقفل والناس كلها بتخرج بصيت علي البوابه علي الناس اللي خارجه مخرجش والمول قفل سالت الامن قالي ان ديه بوابه المول الوحيده وان المول قفل ومفيش حد من الزوار جوه المهم رجعت العربيه فتحت البرنامج علشان اطلع رقم تليفونه واكلمه وخصوصا اني مكنتش ققلت الرحله ببص في البرنامج ملقتش اي وجود للرحله ديه كانها محصلتش اتجننت ازاي والراجل اللي كان راكب معايا ده مين عمال افكر ايه يكون تهيئات بس الفلوس اللي خدتها منه معايا وببص في العربيه لقيت الشنطه بتاعته علي الكنبه اللي ورا جبتها قدامي وبفتحها لقيتها مقفوله حاولت كتييير مش عايزه تفتح حطيتها في شنطه العربيه وقولت لما اروح اشوف ايه حكايتها ديه كمان وعملت وجهه علي مدينه نصر وخدت زبون نزلته في مكرم وبعد.كده عديت جبت اكل وروحت وانا بركن العربيه في الجراج افتكرت الشنطه خدتها معايا وطلعت شقتي دخلت خدتت شاور وغيرت هدومي واكلت ولفيت سيجاره حشيش وولعتها وجبت الشنطه بحاول افتحها مقفوله جبت اجنه وشاكوش عندي وحاولت افتح فيها لغايه ما فتحت ولقيت فيها مفاجاه لقيت بدلتين واحده سوده والتانيه كحلي ميتالك و2 قميص ابيض واتنين جزمه كلاسيك ايطالي شيك اوووي وازازه ويسكي مستورد ومبلغ 10000دولار ومش ده اللي خلاني استغرب لا لكن لقيت مكعب غريب لونه اسود

إرسال تعليق

0 تعليقات
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad