سماح و النجار

احبابي واصدقاي اليوم قررت احكي لكم قصه جميله ومن وقع الحياه هي قصه سماح والنجار. اليوم ابتدي الجزا الاول.... انا شاب في الخامس والعشرون وانا من بلد اريف ولاكن انا صنيعي نجار والعامل في بلدي ضعيف جدا وانا نفسي اشتغل عشان اكون نفسي وبلفعل ذهبت الي القاهره للعامل في احد المدن الجديده وكان شغل جيد جدا ولكن كانت غربه لي بعيد عن الاهل والاصدقا وفي هذا الحاله لابد ان ابحث عن اصدقا جدد وكانت اقترب من زميلي في العامل ولاكان كان اقرب واحد لي في منطقه العامل هو عم محمد عامل البوفيه عم محمد راجل كبير في السن ولاكن كان قريب مني لانني كانت لا ادقق معهو في الحساب وكانت احب انني ارضيه لاني كانت بحبو لانو كان يعملني مثل ابنه وفي يوم من الايام كاالعاده عندم اذهب الي العامل اتناول وجبه الافطار واشرب الشاي والقهوه وبعد تناولي الفطار متعود ان عم محمد بيجبلي الشاي والماء ومفيش حاجه جات انا..... ايه يعم محمد انتي مشوفتنيش لحد دلواتي يراجل يعجوز زوجت عم محمد...... معلش يسطي مخدتش بالي عمك محمد مجاش النهارده لانو تعبان ومينفعش نسيب البوفيه مقفول انا جيت النهارد لحد هوه ميرجع كانت ترتد ملابس واسعه جدا وترتدي نقاب ولايوجد ملامح ولا اي شي تلفت النظر نهاي ولاكان من حبي لعم محمد قررات اني ارحلو واطمن عليه انا......لا والله انا زعلت معلش لو سمحتي ممكن تديني العنون ده عم محمد ده اقرب واحد لي هناء بعد الشغل هجيلو زوجت عم محمد...... ماشي يسطي العنون اهوه بس خلي بالك مكان الشقه يتوه ده رقم المبيل لو تهت رن عليا وانا انزل اجيبك انا.... كتر خيرك بعد الشغل هروح اغير هدومي واجاي علي طول زوجت عم محمد.... ماشي يسطي نهارك ابيض وذهبت الي عاملي وكان يوم عادي جداوانهيت عاملي وذهبت الي المسكان اتشطفت وغيرت هدومي وذهبت لزيره عم محمد ودقيت باب الشقه زوجت عم محمد.... من ورا الباب مين انا...... انا الاسط احمد النجار زوجت عم محمد... ارتدت النقاب وفتحت الباب وقالت لي اتفضل يسطي عمك محمد مستنيك ومبسوط انك سالت عليه وقررت انك تجيلو ودخلت جلست علي الكانبه انظار خروج عم محمد من غرفته. عم محمد.... ازيك ياحمد عامل ايه انت ابن حلال ومحترم وكانت متاكد ان انت الوحيد اليي هتسال عليا. انا.... الف سلامه عليك يحبيبي اولي انت بتدلع علينا عاوز تعرف غلوتك عندن.. عمح محمد... انا تمام هم شويه برد علي سخونيه انتي عارف يسماح ده اشطار صنيعي نجار موجود في منطقه العامل وكل المهندسين اليي هناك بيكلمو عليه كويس اوي ودي اول مره اعرف فيه ان زوجت عم محمد اسمه سماح سماح.... هو بين عليه يمحمد اول معرف انك تعبان زعل اوي عشانك انا هجهز العشاء انت تلايك مكلتش انت خلاصت الشغل وجيت علي هنا انا.... انا كلت في السكه انا عايش هنا لوحدي وكل اكلي وشربي من الشارع بس مشربتش شاي ياريت الشاي عم محمد.... خلاص يسماح اعمليلو شاي وسبيه برحتو ودخلت سماح المطبخ بملابس واسعه جدا ونقاب ولم يكن فيه شي ملفت لنظر نهاي عم محمد.... احمد انا عوزك تخلي بالك من نفسك يبني وتحافظ علي فلوسك وعندي ليك اقترح الشقه اليي فوقي فضيه هتيجي تقعد فيه وهخلي سماح تعملك اكلك وتغسلك هدوم ك واهو كده هوفرلك فلوس كتيره انا..... بس انا خايف اني اكون تقيل علي الست سماح مشعوز حد يديق مني وهنا خارجت سماح من المطبخ سماح..... بص يسطي احمد انت زي اخوي وانا عمري مهديق منك ابدا انا ومحمد عايشين لوحدنا يعني شغل البيت عندي بسيط ولو عملتلك الاكل وغسلتلك هدوم دي حاجه عمره مهديقني انا..... انا موفق بس عشان اكون مرتح لازم ادفع المصريف وده شرطي الوحيد عم محمد..... انا عارف انك هتقول كده ماشي ياحمد اديه كل اسبوع مصريف الاكل ومتقومي يسماح تقلعي النقاب ده وهتي شويه فكه احنا قعدين شويه اهوه وهناجات الصدمه ليي انا كانت اتعمل مع هذا الجمال الراع والمثير وجلست صمت ولا اتكلم ولا انطق بكلمه كيف هذا المره الصغيره في السن والجميله جدا ان تتزوج من راجل يكبره 25سنه علي الاقل ونظرت في وجه سماح ناظره اعجاب عم محمد..... يلا مد ايدك ومتعملش انك مكثوف ده بيك انا هدخل الحمام وارجعلك وتركني لاشهد جمال هذا المره وكل ماتمناه ان اسال سماح سوال كيف وانظر له ولا اتكلم ولاكن هنا تتكلم نظرات العيون وعيني في عين سماح لا اقدر علي الكلام وهي ايضا وكانت نظارت اعجاب عم محمد..... خارج من الحمام وقال لي انا بكره هكلم صاحب البيت عشان اجرلك اشقه هنا نظرت سماح الي الارض وكانت تسرق نظارت متفوته عليا وانا ايضا وهنا لاستطيع الرد او الكلام مع عم محمد وطلبت الانصرف وذهبت الي ساكني لا افكر الي في نظارات سماح وفي عين سماح لم افكر في اي شي اخر ولم ياتي النوم الي عينيي الابعد فتره كبيره وكل هذا الوقت لم اتونا لحظه عن التفكير في سماح وعندم استيقظت من النوم لم افكر الا انني اسمع صوت سماح ورنيت علي المبيل وردت عليا سماح انا.... صباح الخير هو عم محمد عامل ايه انا اولت ارن اطمن عليه هوه راح الشغل سماح.....يعني كل اليي يهمك انك تطمن علي عمك محمد ماشي ياحمد علي العموم عمك محمد في البيت وانا في البوفيه انا طب انتي روحتي الشغل وهو لسه تعبان طب انتي لبسه ايه سماح.... وانت بتسال ليه انت رانن عشان عمك محمد انا..... انا مبهزرش لبسه ايه وانتي في الشغل ولو مردتيش مشهجي الشغل سماح.... طيب طول منا في الشارع او الشغل لبسي كلو زي مانت شوفتو في الشغل يلا تعال ومتتاخرش عشان خطري هات الفطار واعمل حسابي في سندوتش انا هكل نصفو وانت النصف التاني وقفلت المبيل انا..... اوف وبعدين انا مشعرف افكر في حاجه غيره ولبس وخارجت وجريت واسرعت جبت الفطار لكي اكون هناك في اسرع وقت لاقبل سماح وجلست وندهت عليه يلا عشان تفطري وجات سماح واخدت من كل شقه من الاكل قطمه واحده فقط فنظرت له ماذ تفعلي سماح...... اريد ان تاكل من مكان شفيفي وتعيده لي مره اخره لااكل من مكان شفيفك وحصل هذا الي انتها الفطار واتت لي بلشاي سماح..... انا عارف انت كانت بتسالني امبارح علي ايه وعارفه كل كلامه كانت عاوز تقولي عليه وكانت عاوز مني اجابه عليه انا.... هو انا اكلمت معاكي خالص سماح..... عنيك كلامتني وانا كانت شيفه كل الاساله الي نفسك تسمع الرد عليه انا معرفتش انا م طول اليل بسببك اوم يلا شوف شغلك عشان الناس الموجودي وانا هكلمك في المبيل هولك علي حاجه مهمه يلا انا...... طب متقولي سماح..... هرن عليك اوم اتفضل علي شغلك وذهبت الي العامل وبعد ربع ساعه رن المبيل انا سماح..... عارف ياحمد وانت بتبصلي امبارح حسيت ان لي وجود في الدنيا دي بس فيه حجات كتر لازم تعرفه بس مشهينفع في المبيل كل الي عاوزه ااولو اني........ بحبك بحبك بحبك بحبك انا....... سماح انا مشعرف اكلم انا اسعد واحد في الدنيا انا عاوز انزلك سماح.... لا ياحمد عشان خطري خليك في شغلك والايام جايه يحبيي انا هقفل عشان الشغل وانا مروحه هكلمك يعمري انا..... ماشي يقلبي بس خلي بلك من نفسك وخلاصي واقفلي العصر بعد الغدا وروحي علي طول وانا هخلص شغلي علي المغرب بس وانتي مروحه تكلميني وكان العمل في هذا اليوم بمزاج عالي جدا وتشغيل الاغاني الرومنسيه الجميله وعند خروج سماح من العمال رنت عليا سماح..... احمد وحشتني يلقبي انا مروحه هشوف محمد عامل ايه في الشقه ولوكان كلم صاحب البيت هخليه يرن عليك وتيجي تكتب العقد ونسهر مع بعض النهارده انا..... خلي بالك من نفسك يحببتي وانا هنتاظر تليفونك نفسي اجاي عشان اشوفك وحشتين ياسماح سماح... حبيبي انا اليي هجنن عشان اشوفك وهعمل اي حاجه عشان تيجي سلام يالبي انا وصلت عند البيت انا..... انهيت العمل وانا ذهب للمسكن رن مبيلي الو عم محمد.... انت فين ياحمد انا عاوزك تيجي وتجيب البطاقه عشان نكتب عقد الشقه بس متتاخرش الراجل موعدني بعد العشاء انا...... فرحتي لاتقدر لانني هشوف سماح حاضر يعم محمد هجيلك علي طول وذهبت الي عم محمد ودقيت الباب لتفتح لي سماح التي اصبحت حبيبه لقلبي ونور لعيني وملكه لاحساسي وسيده افكاري وعندم جات عيني علي سماح كانني وجدت نفسي لانني لم اجده الا في وجود سماح سماح.... ادخل يحبيبي انا....... انتي مجنونه عم محمد فين سماح... في غرفته وهو خارج اهوه اقعد تشارب ايه هعملك قهوه ماشي انا ...ماشي عم محمد... اذيك ياحمد عامل ايه الرجال زمانو جاي البطاقه معاك انا..... اه يعم محمد انت اتفقت معها علي كل حاجه انا همضي وخلاص انا وثق انك هتعمال معاي الصح عم محمد طب خلاص هات البطقه وخارجت سماح بلقهوه وهنا ابتدت نا الغياره تدق في قلبي كيف لرجل غريب يجلس معنا ويشهد سماح وظهرا الغبا علي وجهي ودق الباب وقام عم محمد لفتح الباب وهنا كانت اشارتي لسماح بلدخول لغرفته ولم تخرج قبل خروج الضيف وابتسمت سماح وكانت سعيده جدا لغرتي عليه ودخل الضيف ووقعنا العقد وذهب وتبقي انا وسماح وعم محمد وكان احساس عم محمد بدوخه وكحه بسيطه اعطينه العلاج وادخلنه غرفته ليستريح عم محمد.... يسماح خدي احمد واطلعي فرجيه علي الشقه سماح ماشي يمحمد بس بين عليه عوزه ترويق كتير انا..... انتظار هذا الحظه بفروغ الصبر وخارجنا انا وسماح وبعد فتح الباب ودخول سماح الي الشقه وانا خلفه اغلاقت باب الشقه واخذت سماح بين زرعي وفي احضاني انهو ليس حضن للجنس بل حضن عاشقين ماحلاه انهو حضن صامت كل مافيه سماح.....يا ياحمد حضنك دفي اوي وحنين انا..... سماح انا ابحبك ومشقدر اعيش من غيرك سماح...... اهدا ياحمد واحنا هنشوف حل بس لازم تعرف كل حاجه الاول انا .... طب احكيلي سماح مشواتو محمد ممكن يطلع لو اتخرنا يلا ننزل ونزلنا لعم محمد سماح الشقه عاوزه تتروق وتتمسح وانا بكره هعمله واجهزه وانت ياحمد تجيب حاجتك بعد بكره وتقعد فيه انا..... ماشي انا همشي وبكره اروح شغلي وبعد بكره هجي وجيب الحاجات بتعتي وذهبت وقلبي تركتو عند سماح وذهبت وفي ميعاد صحيني من النوم رن مبيلي اه اه اه انه سماح وما احلا يومك ان تصح علي صوت حبيبتك سماح......... صباح الحب انا......... صباح العشق انتي فين يقلبي يعمري ينور عيني سماح...... انا في الشقه يامر ليلي وشمس نهار بحبك انا.... وبعدين بعد الكلام ده ينفع اروح الشغل ده حتي يبا حرام سماح... لا يحبيبي يلا اوم روح الشغل عشان انا عندي شغل في الشقه مشهعرف اكلمك وانت بكره تجيب الحاجان بتعتك وتيجي عشان بكره فيه حاجه مهمه اوي اوي وانا بعد مخلص هاجهز ليه يعني سلام با بوظتلي المفجاه لم معرفتش هنام ومشهروح الشغل سماح....... احمد بكره الدخله بتعتي انا وانت يحبيبي وفعلا تمت الدخله مرحبا باحبابي واصدقاي اليوم الجزا التاني من قصه سماح واحمد النجار وبلفعل ذهب الي العامل لاجد عم محمد في الشغل وقعدت وتنولت الفطار والشاي والقهوه عم محمد..... انا عاوزك تتاخر في شغلك النهارده شويه وتعمال اليي تقدر عليه عشان لم تغيب بعد بكره ماياثرش عليك وتتاخر في التسليم انا.... متخفش يعم محمد انا ديمان عامل حسابي وعامل شغل بذيده كتير عم محمد.... ماشي ياحمد انت تخلص شغلك وتروح علي ساكنك تجهز هدومك وحاجتك عشان تقوم من النوم تجيب عربيه وتوديه الشقه بدري عشان تنصب العافش وتفرش الشقه وتخلص بدري عشان تستريح عشان تيجيالشغل بعد بكره علي طول واهي سماح هتكون معاك وهتفرش معاك الشقه وهتسعدك لحد متخلص انا... اسمع كلام عم محمد وقلبي يكاد ان ينفجر من السعده وينتظار هذا الحظه بفروغ الصبر وذهبت الي العمال لا استطيع ان اعمال كل تفكيري في سماح كيف حبيت سماح كيف انشغلت بسماح كيف انا الان لا استطيع العمال من اجل التفكير في سماح وعد يومي كام هوه وذهبت الي المسكان ولاميت كل شي وجهزتو علي النزول وذهبت الي النوم هههههمن اين ياتي النوم وصباح الغد هو يوم دخلتي علي سماح الحب الذي وقعت فيه بدون اذن وبدون ميعاد المهم الساعه 7صباح ذهبت لااتي بعربيه وانزلت حاجتي وذهبت الي الشقه الجديده ورنيت علي سماح سماح..... صباح الخير انت فين انا... صباح الفل انا في السكه ركب العربيه ودخل عليكي سماح... ماشي يحبيبي انا هطلع استنك في الشقه انا .... انتي لبسه ايه سماح.... عاوزني البسلك ايه انا.... لا يروح امك البسي البس الوسع والنقاب لان السوق هيطلع معاي وانا مشعوز حد يشوفك سماح..... انا هدخل جوه لحد مطلعو الحاجه يحبيبي وبعدين اخرج انا... ماشي يلا اطلعي افتحي وسيبي الباب مفتوح وانا هدخل الاول عشان محتاج بوسه عشان البي تعبني ورحت لدكتور كتبي روشته انا ابوسك عشان البي يخف سماح...... هههههههه ب حبك ياحمد وشفيفي محتاجه لشفيفك مستنيك ينور عيني وصلنا وطلعنا الشقه وخلاصنا كل حاجه وذهب الساق واغلاقت باب الشقه لترج سماح من الغرفه لاجد امره يعجز السان عن وصف جماله واقتربت منها خطوه خطوه وانا في زهول واقول له جمله واحده من انتي لتمتلكي قلبي من انتي لتكوني سيده افكاري من انتي لتكوني حبيبتي سماح...... احمد كلامك بيدوخني مشقدره ارد عليك انا بعشقق وانا لك وملكك ولاكن قبل كل شي لابد ان تعرف كل شي عني انا.... مالك يسماح مخبي عليا ايه سماح..... احمد عشان بحبك هحكيلك كل حاجه انا من بلد اريف هي بردو بلد محمد جوزي وانا عندي 20سنه اجوزت شاب محترم كانت احبو وهوه ايضا كان يحبني جدا وتز‘جنا وكنا سعدا جدا وبعد مرور 6اشهر لم يتم الحمل وجوزي كان واحيد ابوه وامه وكانو مستعجلين علي الخلفه وكانو كل شويه يكلمو ابنهم لحد مجه في يوم وكلمني واليي لازم نروح لدكتور عشان نريحهم وفقت طبعاء وذهبنا الي الطبيب والتاني والتالت والربع والجميع اجمع علي اني لم انجب ابد مده الحياه واطلقت بعد سنه من جوازي وجلست في بيت اهلي اكثر من سبع سنين بدون جواز الي انا ات عمك محمد لزيره عند اخوه في البلد وسال مرت اخوه مفيش عايله كويسه هنا تيجي تعيش معاي وتونسني مرات اخوه.... بولك ايه يمحمد فيه بت هنا اجوزت سنه واطلقت عشان مبتخلفش ايه رايك. عم محمد... هي دي عز الطلب انا مشعوز عيال وفعل عمك محمد اجوزني من يجي 5سنين وعايشه معها بس صدقني يااحمد انا عايشه ميته معها لحد مابلتك وساعته بس حسيت ان انا حلوه من نظارت عنيك من كلمك الجميل من شوقق لي ومن شوقي لك وكانت الدموع تملا عين سماح فاخذته بين احضاني ولففت زرعي حوليه وتحسست بيدي كل جسده واخذت شفيفه بين شفتي ولسنه يدعب لساني وهناء لانستطيع الكلام واخذت سماح الي غرفه النوم وقلعت سماح ملابسه وكانت ترتدي قميص نوم قصير جدا ويظهر نصف بزازه وكان شفاف وجميل ومثير وكانت ترتدي سونتيان وسلب فتلهنفس لون القميص الاحمر كيف لي ان اشهد كل هذا انا في حلم وجلسنا علي السرير واضع يدي علي خدود اجمل امره راته عيني لاضع لساني علي شفيف سماح وانزل علي رقبته الي ان وصلت الي بزاز سماح وقلعته السونتيان وانزل له بحملات القميص لاجد اجمل بزاز في الدنيا وانزل عليه بلساني وشفيفي لارضع والحس واتحسي واعضعض وكل ماهي تفعلهو اه اه اه اه اححححح بحبك كولهم دول ملكك ايوه ياحمد ارضع اه اه اه اه الحس احححححح دول محرومين اهاهاهاهاهاهاهاهاها ونزلت الي تحت لاجد السلب الاحمر المثير وارفع هذ السلب بيدي لاجد قبه كس مثل التفاح الامريكني ترتدي سلب احمر وتحتهو قبه كس حمر وزنبور يكاد انا يلتهم فمي ولساني وقلعته ااسلب ونزلت بلساني ومددات يدي لفتح شفيف كسه ووضع لساني داخل زنبوره من الدخل لاسمع اجمل كلام ممكن يتسمع اه اه اه اه حرم عليك يااحمد ااااااا كانت فين من زمان اححححح كولو ياحمد اح اح قطعو اه اه اه انا محرومه اه اه اه اه انا دخلتي النهارده اه اه اه انت جوزي اه اه اه انتي حبيبي اح يكسي اه اه اه احمد دخلو بسرعه يلا ياحمد اح اح اح دخلووووووو‘ وادخلت له زبري ليسكن في اعماق كسه ويله من كس لقد احساست بنار تتطلع من كس سماح وتصرخ وتتالم وتتوجع اه اه اه اه اه اه اححححححح اوفففففففف اوي يحبيبي نكني اوي اوي اه يكسي اه اه احححححح نكني يحبيبي بسرعه غرقو لبن هاتلي لبن عوزه لبن اح اه لبنك ياحمد عوزه لبن يبرد كسي عشان خاطري ياحمد وفي وقت واحد عندم احساست انني هقذف اغريت سماح ان تقذف معاي في وقت واحد وبلفعل قذفنا عسل ولبن ليكن لهم طعم مزهل وراع ومثير وفضلت نايم فوق سماح لمده 5دقيق بعد القذف الي ان هدانا ونامت جانب سماح لا نتكلم بل ننظر لبعض فقط وتكلمني بعنيه وارد عليه بعيني وبعده بشوية انا..... سماح انا عاوز اعمل حاجه ممكن سماح.... ايه انا ...عاوز احميكي وادعكلك جسمك بايدي سماح.... بتكلم جد يحبيبي انا تحت امرك بس بشرط تكون محترم تحميني وبس انا...... طبعا يقلبي انا لازم اكون محترم انا عمري مهزعلك يعمري بس اومي كده يروح امك واخذت سماح الي الحمام عاري بدون ملابس نقف تحت ماء الدش وشفيفي بين شفيف سماح وبين احضاني ونزلت سماح علي ركبه ليكون وجهه امام زبري وهو في انتظاره وقف مثل الحديد ونظارت لهو ووضعتهو في فمه لترضع وتلسح وتمص بشهوه امره محرومه وانا اتلاذذ من فم سماح وماء الدش فوقنا ووقفت سماح امامي واتيت باشمبو لاضع منهو علي جسم سماح وادعك بيدي كل حته في جسم سماح واعطط لي ظهره لادعك ظهر سماح ونزلت الي ان وصلت لاجمل طيز في الدنيا وهنا وطط سماح لتعطيني طيزه مبلوله بلشمبو ووضعت راس زبري بين خرم سماح وغرزتو الي الدخل وهي تتالم وتقول لي اح اول مره ياحمد يحصلي كده اه اه اه اه اه محدش لمسه ابلك يحبيبي اه اه اه اه احححححح برحه ياحمد هتعورني اول مره اتنك في طيزي اه اه اه اه وبلفعل كانت طيز سماح جميله جدا وخرم طيزه ديق جدا وتمتعنا باحلا نيكه في حيتنا واستحمينا وخارجنا وجلسنا سماح.... احمد اوع تبعد عني انا مقدرش اعيش من غيرك انا بحبك انا...... سماح انا بحبك وصدقيني مقدرش اعيش من غيرك انتي حبيبتي وزوجتي ونور عيني وقلبي وروحي وعقلي وعمري وحياتي وكل حاجه حلوه لي سماح...... ربنا يخليك لي انا هنزل عشان اعمال الاكل وكمان ابل محمد مييجي وتعمل حسابك انك هتنزل تتعش معنا ماشي يقلبي ونزلت سماح ودخلت لغرفتي لاستريح شويه وبعد ساعتين دق باب الشقه وذهبت لافتح الباب عم محمد تعالي انت جيت من الشغل تعال ايه رايك في الشقه عم محمد.... حلوه ياحمد بس شكلك كده قدمك قدم خير انا ...خير يعم محمد بتقول كده ليه فيه حاجه عم محمد.... ابد فيه سكان جداد هيسكنو في الشقه اليي قدمي انا.... شكلك تعرفهم عم محمد..... اه اعرفهم كويس دي واحده معها بنتين ولاده وجوزه مطلقه من زمان وهي كانت قعده هنا زمان وانا اعرفه كويس ست لسانه طويل انا عاوزك ملكش دعوه بيهم لانه لسانه زفر انا.... انا بقوم اروح الشغل معاك واجاي معاك مليش دعوه بحد واحنا قعدين بنكلم سمعنا صوت خبط ورزع وقومنا نشوف فيه ايه وننزل نتعش ونقعد مع بعض شويه وبلفعل كانت ام هبه تنقل العفش ووقفت علي السلم ام هبه..... ايه ده محمد انت لسه عايش يارجل انت ازيك يمحمد مين الي معاك ده عم محمد ده الاسطي احمد النجار ساكن في الشقه اليي فوق ام هبه انا حظي حلو با طب يسطي احمد عاوزك تنصبلي العفش عم محمد.... ماشي يام هبه بس هو كان بينقل عافشو النهارده وطول النهار مكلش هنتعشا وهيجي ينصبالك العفش ام هبه.... ماشي بس اوع تتاخر عاوزين ننام ودخلت انا وعم محمد وقعدنا وكانت سماح منتظره سماح.... ايه الي اخركو كده الاكل برد عم محمد معلش ام هبه وقفتنا علي السلم وكانت عاوزه احمد يدخل ينصبله العافش وانا ا لتله هيتعش ويجيلك سماح ...وايه الي عارفه ان احمد نجار اكيد انت يمحمد صح انا...... تغير وجه سماح كاد ان يطلع من وجه سماح نار واحساست بغير ه شديده ولم تاكل وتتوهم انه تاكل امام زوجه لكي لايلحظ شي وقام عم محمد لغسل يده وكدت سماح ان تبكي انا...... انا حاسس بيك يس متخفيش انتي وبس وصدقيني اهي شغلانه اخد من نها حسابه ومشهتاخر هناك انا بحبك انتي بس هدات سماح شويه وقالت ماشي وخارج عم محمد.. عاملتي الشاي وكان الباب بيخبط وفتح الباب ليجد ام هبه ام هبه...... ايه يسطي احمد انت هتنك تكول طول اليل قوم يعم با انا.... ماشي حاضر هاشرب الشاي واجاي ام هبه...... تعالي انا هعملك الشاي وخرجنا الي شقه ام هبه احبابي اليوم الجزا التالت من قصه سماح والنجار تقدرو تقولو الصوره الموجوده دي لام هبه الساكنه الجديده اخت صاحب البيت ودخلت ام هبه هو فيه ايه يسطي احمد انت هتنك تكول طول ساعه عاوزين نفض عشان انا والبنات نستريح شويه طول النهار بننقل وتعبنا عم محمد..... يلا ياحمد قوم انصب العفش لام هبه وبعد متخلص هي هتديك حسابك انا..... ماشي حاضر هشرب الشاي واجاي علي طول ام هبه.... قوم انا هعملك الشاي هناك وانت شغال يلا ودخلنا الشقه عند ام هبه لاجد بنات ام هبه الكبيره هبه حولي 18سنه والصغيره اسرا 16سنه وهم متحررين جدا يرتدون ملابس استرتش وكات وملابسهم تظهر كل مفاتن جسدهم مع كل هذا لا التفت اليهم ودخلت الي غرفه نوم ام هبه لانصب العافش ام هبه.... عاوزني اعمال معاك حاجه ولا ادخل اعملك الشاي انا ....لا ادخلي انتي اعمالي الشاي وانا هشتغل لوحدي ولم اعوزك تمسكي معي هولك انا كل ماافكر فيه هي سماح كيف حال سماح الان انا اشفق عليه لانه حقا تحبني بجنون والان وجودي هنا مع ام هبه وبانته امر يثير غيره سماح واشعال النار في قلبه ام هبه..... اتفضل الشاي يسطي انا... اوففف ايه ده يام هبه الي انتي لبسه ده قميص نوم بيتي كان ومتووح جدا علي صدره ويظر نصف بزازه ام هبه... ايه يسطي لابسه قميص انا بحب اعيش بحريتي انا محدش يقدر يخد مني حاجه الا اذ كانت عاوزه اديهلو المره مشبلابس ياحمد انا... ايه انتي هتفتحيلي محضر انا بقول اني واحد غريب موجود معاكو الكلام ده لم تكوني لوحدك ام هبه...ههههه انتي عايش مع مين ياحمد ومجوز ولا لا انا... انا عايش لوحدي هناانا لسه نقل النهارده ومشمجوز ام هبه.... اه انت شكلك راجل وجدع وصنيعي شاطر انا... امسكي معاي كده ووقفت ام هبه ادمي وغصبن عني لازم الزق فيه من ورا ولم استطيع التحكم في نفسي ووقف قضيبي ولازق بين فلقتي طيز ام هبه وانا ارتدي بنطلون ترنج وتشرات لبس البيت وظهر قضيبي بكل حجمو علي طيز ام هبه تتحرك شمال وهي بدات شمال ويمين وفوق وتحت وانا لم استطيع ان اتحكم في نفسي وفي نفس الوقت ام هبه سخنت تمام ولفت ام هبه ليكن صدره امام صدري وفمي امام اجمل شفيف وقضيبي بين افخده وترجعت للورا وركزت ام هبه علي ركبه لتملس بيده علي قضيبي وتضع يده لتخرج قضيبي لتضعو في فمه وترضع فيه وتلحس بكل خبره ومتعه نعم انها خبيره في فنون الرضع وفجاه هبه.... ماما تعالي عاوزكي بسرعه ام هبه.... حاضر جايه وبسوط وطي هو ده وقتو يبنت الكلب يوطيه معلش ياحمد هشوفه عاوزه ايه واجيلك الزبر ده انا مشهسيبو زبرك يجنن ياحمد وخارجت ام هبه وانا فوقت شويه عندم رن مبيلي الو سماح سماح... احمد خلاصت انا هجنن مصدقت محمد نزل القهوه ورنيت عليك هو فيه حد جانبك انا.. لا يحببتي انا لوحدي انا قربت اخلص متقلقيش انا بحبك انتي بس يسماح سماح.... خلي بالك من نفسك يحبيبي وخلص واطلع نام علي طول عشان الشغل الصبح تصبح علي خير ينور عيني كلام سماح فوقني وهدني ابل ام هبه متدخل تاني خرجت وخلاصت وهي وبناته وقفين في الصاله ام هبه... ايه خلاصت ياحمد انا ..اه طب تعالي اقعد هعملك شاي ادخلي يهبه اعمالي شاي لاحمد اقعد جانبي هنا عاوزك في حاجه انا... خير يام هبه ام هبه... بص ياحمد انا ست جدعه واحب الجدعان والرجله اليي زيك كده انا عاوزه اجوزك هبه بنتي ايه رايك انا.... تجوزيني بنتك بس انا ظروفي صعبه اوي ولسه بشتغل عشان اكون نفسي وانتي عارفه الجواز محتاج مصريف ام هبه... متشلش هم فكر انت بس وملكش دعوه باحاجه انا... ماشي بعد اذنك انا طالع لان عندي شغل الصبح بدري وخارجت من شقه ام هبه وانا لا اتخيل انني خرجت من هذا المكان دون اي خيانه لسماح وذهبت الي النوم وبعد ساعه تقريب دق الباب وفتحت الباب لاجد ام هبه امامي انا.... ام هبه خير هوه فيه حاجه ام هبه... ادخل بس كده عاوزك في حاجه انا جاي احسبك علي شغلك ولا انت مشعوز تتحاسب انت كانت مفكر بعد مهيجتني وورتني زبرك الجميل الضخم ده هسيبك اح ياحمد انا... انتي هتجننيني منين عاوزه تجوزيني بنتك ومنين عاوزني انام معاكي. ام هبه... بص ياحمد انا هجوزك هبه عشان تدخل وتطلع محدش يقدر يقول حاجه وهتجوز هبه وفي نفس الوقت هكون جانبك بيبني وبينك ننام مع بعض برحتنا وهبه مشموجوده انا... اه انتي يتدوري علي مصلحتك ام هبه.... اح انا هعمل ايه انا مره مليش زي وقلعت الروب ويظهر قميص نوم اسمر علي جسم ابيض وانت عجبتني وهجوزك البت وانا هكون مرتك بيني وبينك هنا عندم ظهر هذا الحم الابيض وضعت يدي علي سوته وتوغلت يدي علي كل جسد ام هبه وجلست علي الكنبه وقعدت انا بين رجليه لاجد كس كبير ونظيف وافتح رجليه ويظهر هذا الكس المع لاضع فمي علي شفيفو وابتدي انيك هذا الكس بلساني اه اه اه وهي تتلو ا وتتوجع اححححح اوي اوي ياحمد اوفففففف جامد يولا جامد اوف اوف اح اح اح امممممممم بترضع حلو اوي اوي اوي احمد اه اه اه اه اه اه اه عاوزك احاحاح عاوزك تنكني عاوزه زبرك يولا اه اه اه احمد كسي نار دخلهولي بسرعه اه هصوت والم عليك الناس نكني بزبرك با دخلو بسرعه اه اه اه وقمت ودخلت زبري في اعماق كسه الرهيب وما احل اهههات ام هبه اه جامد نيك جامد اوي يولا اه اه اح اح كسي نار مولع زبرك حلو اوي زبرك يكيف يولا اه اه اوفففف اه هتجوز هبه وتنيكه انت هتقطع كسه وتطلع تنكني اح اح اح كل يوم تنكني كل يوم لازم تنكنييييييي يلا ياحمد عاوزه لبن لبن لبن لبن لبن غرقو بردو كسي محروم من النيكه اه اه اه لبن ياحمد لبن اه اه اه وقذفنا وكانت ام هبه في قمه السعاده ام هبه... احمد خالي الفلوس دي معاك وبكره اخوي هيجي بعد العشا وانت تنزل تقعد معها وتطلب منو ايد هبه وملكش دعوه بحاجه انا نزله لازم انام نوم عميق بعد النيكه دي سلام يجوز بنتي وعشيقي ونزلت ام اهبه وقعدت لوحدي وبعدين الصبح سماح ودلواتي ام هبه وبكره هبه احبابي اليوم احكي لكم الجزا الربع من قصه سماح والنجار بعد نزول ام هبه من عندي اخذت حمام وذهبت الي النوم اههههه كان يوم طويل جدا وشاق جدا بدا بدخلتي علي سماح وانتها بام هبه الخبره نعم خبره في فنون النيك وتمتلك جسم غير عادي تملكني نوم عميق الي ان دق باب الشقه وذهبت لاجد عم محد عم محمد ...انت راحت عليك نومه يلا ادخل اشطف والبس عشان نروح الشغل ودخلت غيرت ملابسي وخارجت لذهب الي العمال ونزلت خبط علي عم محمد كان قصدي اني اشهد سماح قبل الذهب الي العامل وفتحت الباب ووجدت حبيبتي امام عيني واجد سماح علي غير العاده ودخلت لانتظار عم محمد انا.... مالك يست سماح شكلك تاعبنه فيه حاجه ولا ايه انا اعلام جيد ماتتالام منهو سماح ليس مرض عضوي بل قلبه يحترق غيره علي حبيبه والدموع تحرق عيونه وتالام قلبي علي حبيبتي وذهبنا الي العمال وفي الطريق يرن مبيلي سماح ولاكن لم اقدر علي الكلام معها لان عم محمد جنبي الي ان ذهبنا الي العمال وتركت عم محمد في البوفيه بعد الفطار وطلبت سماح الو سماح... احمد ينفع اليي حصل امبارح ده انا هجنن بدل متسهر معاي تروح تنصب العفش لام هبه الست دي انا مشمرتحله احكيلي ايه الي حصل من ساعت مدخلت شقته واكلمت مع بنتها ولا ايه انا.... سماح عاوز ااولك كلمه واحده انا بحبك من قلبي وعيني مليانه بحبك وانتي كفيه عليا ولا اي حد تاني ممكن يشغلني غيرك سماح.... كلمك ريح قلبي شويه نفسي اخدك في حضني اوي وحشتني ياحمد اوي انا... سماح الايام جاي كتير انتي عمري الي انا هعيشو مقدرش ابعد عنك ولا استغنا عنك لانك قلبي وعمري وحياتي سماح.... طب هعمال حسابك تيجي تتعش معنا النهارده وتسهر مهنا وتفضل قعد ادام عنيي عشان عنيي تشبع منك انا.... حببتي هخلص واجيلك علي طول يلا سلام عشان اشوف شغلي وقفلت مع سماح والان انا في ورطه كبيره حبي لسماح وعشقي لها انا اتمناه لي وهي متزوجه من غيري وكلام ام هبه لي ووعدي بلزواج من ابنته واخوه اليي هينتظارني اليوم بعد العشا وسماح اليي مستنيني عشان اتعش معهم اوفففف جلست افكر ماذ افعل ام هبه دي مستنيني النهارده فكرت اني اصرح سماح عشان تفكر معاي رنيت علي سماح انا... الو سماح وحشتيني نفسي اشوفك سماح... وانا كمان يحبيي تعال نخرج ينفع تسيب الشغال لمده ساعتين وترجع تاني انا... اه طبعا تعالي نتقابل وخرجنا انا وسماح وكان يوم جميل كنا نعيش فيه اجمل حب هذا اليوم كان كافيل بانني ابيع اي شي من اجل سماح ولم اقدر علي انني اقول شي لسماح علي اتفاقي مع ام هبه خوفا علي احساسه ومشاعره وحبه لي وذهبت سماح الي بيته وذهبت الي عاملي الوقت يمضي ولم افكر ماذ افعل مع ام هبه انتها العمال ونزلت عشان اخد عم محمد ونمشي لايت عم محمد قافل سالت عليه عارفت انو ماشي من بدري وبعدين طب ده ماشي ليه رنيت عليه انا... الو عم محمد انت مشيت من غير متعرفني ليه مش احنا هنروح مع بعض عم محمد.... معلش ياحمد انا مشيت بسرعه لان عندي ظروف في البلد اخوي مات ولازم كانت اروح واخد سماح ونسافر عشان الدفنه انا... ينفع تمشي وتسبني كانت لازم اجاي معك عم محمد... ياحمد انا عارف اليي عندك انا سبتك عشان تشوف شغلك وخلي بالك من نفسك وام تروح ملكش دعوه بست اليي هناك دي انا عاوزك تخليك في حالك لانه ست ماذيه واهم حاجه عنده نفسها انا... ماشي يعم محمد لو عوزت حاجه رن عليا علي طول ومتتاخرش في البلد عشان البوفيه ذهبت الي المنزل وانا مرتاح شويه لم ام هبه تتكلم معاي في موضوع هبه هعرف ااجلو بسبب اخو عم محمد وانا طالع علي السلم باب الشقه مفتوح ام هبه.... احمد انت لسه جاي تعال ادخل انا... معلش انا هطلع اشطف واغير هدومي وانزل ام هبه... ماشي بس انا هجاهز الاكل لحد متنزل وهتصل بخوي عشان وخلي بالك انا اولت لخوي انك طلبت مني انك تجوز هبه وعلي فكره هبه لم عرفت انبسطط وفرحت والتلي بين عليه راجال وجدع وانا موفقه علي اني اجوزو مبروك يولا هتجوز البت وحمتك هتكون عشيقتك يلا اطلع ومتتاخرش وطلعت غيرت ملابسي واشطفت ونزلت دخلت الشقه لايت ام هبه واخوه وهبه تجلس امامي وهي ترتدي اجمال ملابس وتضع الميكب وحاجه تفرح ومبسوطه وفرحنه وبجوره اخته اسراء وجلست بينهم ودار ت الاحديث العاديه من اخو ام هبه منين واهلك وايه وايهوقعد يترخم وعامل فيه راجل وام هبه من وره بتشورلي انو عبيط بس لازم تكبرو عشان الناس بس هي ست اليي في دمغها هتنفزو ماعلينا انا.... يجماعه انا طبعا يشرفني نسبكو وانتو احسن ناس واحنا دلواتي نتفق بس هاجل الفتحه دلواتي عشان اخو عم محمد لسه مايت ومينفعش نعمال حاجه دلواتي ام هبه..... ماشي ياحمد المهم انك اتفقت وخلاص هبه ليك وانت ليه مبروك يهبه مبروك ياحمد وبعد حولي ساعه طلعت شقتي وتركت ام هبه مع اخوه وبنتها وبعد ربع دق الباب وفتحت لاجد هبه وام هبه ام هبه... اوع تكون نمت انا طلعه اقعد معك انا وهبه شويه عاوزكو تتكلمو وتتعرفو ببعض وتخدو علي بعض شويه وقعدنا وكانت ام هبه ترتدي روب مقفول لا اعرف ماتحتو وهبه تلبس بنطلون ديق وبضي ديق جدا علي جسمه ويظهر بزازه بشكل جميل ومثيروجلست هبه بجوري وام هبه من الناحيه الخرا ودار الكلام ودار الدحك ومد الايد وراس هبه علي صدري ويدي علي ظهره وكانت حريص علي ان هبه بنت بنوت وفجا وقفت ام هبه وقلعت الروب وكاتت تلبس قميص نوم موف طويل وكان ضيق ويظهر تقسيم جسده وعلي اغني التفزيون ورقصت امام عيني واخذت هبه لترقص معها واخدت يدي لاكن بينهم لنرقص ونغنا ونتميل الي ان قعدنا ودحكنا وكانت سهره جميله المفاجه التي صدمتني عندم اشارت ام هبه لابنته ان تخرج وتتركنا انا وامه اخرجت هبه هبه.... ماما انا نزله عشان عاوزه انام وانتي خليكي قعده شويه بس متتاخريش ام هبه.... ماشي يقلب ماما نامي انتي وانا هنزل كمان شويه كده انا مشجيلي نوم وبقعد تحت معاكي انتي واختك بتقعدو علي النت ومحدش بيعبرني انا.... بوالك ايه يام هبه انتي شورتي لهبه تنزل هي عارفه حاجه ام هبه... انت خدت بالك بص ياحمد انا وهبه بنتي اصحاب وهي عارفه كل حاجه وعارفه انك نكتني امبارح ولم نزلت كانت صحيه وسالتني كيفك رديت عليه واولتلها اح يهبه هجوزهولك وهترفي هو بيكيف ازي وهي ابل منطلع دلواتي انا وهي هي اليي اخترت القميص ده عشان اتنك بيه النهارده انت هتلاقي جوزه زي دي في حياتك ولو هفك الشوق بعد متجوز تنام معنا احنا الاتنين هنوفق وكمان ممكن اخلي اسرا ترضعلك وتنيكه بس في طيزه يلا با ياحمد عاوزه اتنك كسي مولع اححححححح وكانت نيكه غير عاديه بس ازي وايه الييي حصل بعد كده وسماح واخبار سماح في الجزا الخامس احبابي اليوم الجزا الخامس والاخير من قصه سماح والنجار بعد نزول هبه من عندي وتكلمت مع ام هبه وعلامت ان هبه تعرف كل شي وتعرف اني بنيك امه وهي تريد الزواج مني شكلي داخل في حاجه هدمر حياتي هبه اللي المفرود تبا مرتي وتغير وتخاف عليا هي بتنقي قميص نوام لامه عشان تتناك بيه مني اح وام هبه عاوزه تجوزني بنتها وهي تكون عشقتي ولو عاوز انيك اخت مرتي في طيزه معندهش مانع دي عيله متنكه جدا المهم ام هبه وقفه امامي بقميص نوم موف طويل وديق ولازق علي جسمها وكان منظار مثير ومغري فكرت اني هنيك ام هبه الخبره دلواتي وبعد كده اشوف هعمال ايه ام هبه.... مالك يولا سركان في ايه انا... سرحان في المتناكه اليي وقفه ادمي انتي مره جامده اوي اوي انتي عاوزه تتناكي في كل حاته واحلا حاجه فيكي انك خبره يلبوه ودحكت دحكه واحده شرموطه بكل علوقيه ام هبه... طب يلا يولا انا ادمك اهوه قطعني افشخني انا مرتك وعشقتك والبوه بتعتك انا النتيه وانت الدكر انا المتنكه وانت النييك اح يلا با كسي مولع ودخلنا الغرفه وقعدنا علي السرير وخلعت ملابسي ام هبه... احمد سبلي نفسك خالص انا عاوزه امتعك واسخنك اه اه اه اوففف ونامت علي ظهري وهي بين راجلي ومسكت زبري بيده وتلحس فيه بلسانه كانت تمشي لسانه عليه وتحط لسانه في خرم زبري اه اه اه واو او او وتبلع زبري بكامل حجمو في فمها لتاكل فيه بشهوه وكن صوت ام هبه وهي بترضع عبره عن اهات مكتومه ونزاع ام ام ام ام ام ام ام وسخنت ام هبه ووضعت يد في كسه وزبري في بوقه وتلعب في كسه وتصرخ اح اح اح اه اه اه اهاو او او اف افافافافزفزف اححححححح وتقوم ام هبه من فوقي لترقد بجنبي وتنزل حملات القميص ليظهر سونتيان نفس لون القميص اوففففف نار بزازه تحت السونتيان تجنن ووضعت لساني فوقهم لالعق من فوق السونتيان اوففففغغ احححححح وتقوم ام هبه بطلوع بزازه فرده واحده لاضع فرده بزاه في يدي لاضع فرده بزاه في فمي وانا ارضع تخرج الفرده التانيه اوففففف واتملك البزاز بين يدي احخحح اه اه اه اه وهنا ارضع والحس واعضعض بسناني عضعضه سكسيه تثير الشهوه وهي تتلو اه اه اه اه حلو ياحمد اوي ارضع اوي انا عشقتك انا لبوتك اه اه اه الي ان شبعت بزازه رضع ولحس ومص لاركب فوقه واضع زبري بين بزا زه وتضم فرديتين بزازه علي زبري وانيكه بين بزازه اوف اوف ولا ياحمد انت حلو اوي انت جامد اح اح اح نكني يولا اه اه اه اه احمد نكني يولا اه عاوزاك في كسي نار جهنم في كسي ارففففففغ يلا ياحمد عاوزك اه وكانت اهات ام هبه مرعبه خبره وجذبتني لتحت الي ان وصل زبري بين شفيف كسه ووضعت راس زبري علي خرم كسه الكبير وفي نفس الوق كان خرم كسه ديق وادخل بحنيه واغرز كل زبري بين اعماق كسه وتلازز من المتعه اليي ام هبه بتمتعهلي باهاته تتوجع وجع الشرميط احساست انني فوق امره فاجره محترفه في النيك هي صاحبه مزاج والمره اليي زي دي تمتع وبعد اكثر من ساعتين من النيك المتوصل بكل الاوضع لقد نكت ام هبه في كل اجزا جسمه بوقه تحت باطه في بزازه في سوته في كسه في طيزه وبين وركه الي انا انتهين من هذا النيكه الراعه الجميله المثير الرهيبه ام هبه.... ايه ده يولا يخربيتك قطعت كسي وفشخت خرم طيزي ووجعتلي بزازي انت مفتري ووضعت راسي فوق يده وذهبنا الي النوم ولا ندري بشيي الي انا دق باب الشقه وصحيت من النوم لاجد ام هبه بجوري علي السرير ولابست شرط وقفلت باب الاوضه علي ام هبه وفتاحت الباب لاجد هبه امامي وتسالني علي امه هبه.... صباح الخير ياحمد يحبيبي هي ماما نامت معك ايه هي السهره كانت حلوه اوي كده انا عارفه امي متنمش عند حد الا از كان دكر انا.... صباح الخير يهبه تعالي ادخلي صحيه لحد مدخل اخد حمام واخرج ودخلت هبه صحت امه وخرجت من الحمام لاجد هبه وام هبه عندي في الصاله ام هبه ...حبيبي حمام العافيه ياحمد يلا غير هدومك وانا وهبه هننزل نجهز الفطار متتاخرش يلا يهبه وخرجو وانا دخلت غيرت هدومي ونزلت ام هبه... تعال ياحمد يلا اقعد افطر هبه....... ههههههههه لازم تتغذا كويس احسن الضغط شديد عليك انا عاوزك تكتر من البسفور احنا ناس اصحاب مزاج وامه تدحك واخته كذلك فطارت واستاذنت وذهبت للعامل وفي تمام الساعة الثانية ظهراً رن مبيلي سماح الو حبيبي وحشتني اوي اوي اوي احمد عامل ايه يحبيبي انا.... وحشتيني يسماح هتيجي امته نفسي اشوفك اوليلي انتو عاملين ايه وعم محمد فين سماح.... هو بره قعد مع الرجاله وانا قعد ه مع الحريم انا هربت منهم عشان اكلمك واطمن عليك انا محتجلك اوي ياحمد مشقدره اعيش من غيرك انا...... سماح انا تعبان من غيرك انا لازم اشوف حلا يحببتي انا هجنن من غيرك سماح ...حبيبي انا هكلمك تاني بس هنزل دلواتي وبليل هروح عندنا واكلمك طول اليل سلام يحبيبي وقفلت مع سماح وقعدت افكر في الوضع اليي انا فيه وهعمال ايه في ام هبه المتناكه وبنته البوه لازم ابعد عن الناس دي دول ممكن يدمرو حياتي ومحدش عارف انا دلواتي بصحتي لو الواحد جرلو حاجه ممكن يتنكو علي حسي دول عالم مشكويسين انا مينفعش ارجع الشقه دي تاني وسماح هتكلمني بليل ولو روحت ممكن ام هبه تيجي تنام معاي لحد الصبح وفعل فكرت اني انام في منطقه العمال وفعلان تناتني سهران في الشغل ورن المبيل ام هبه ام هبه... الو ايه ياحمد انت فين ايه اليي اخرك كده انا وهبه هنجنن عشانك انا... معلش يام هبه انا عندي شغل مستعجل ولازم يتسلم ولازم اسهر لحد مخلصو ام هبه...... ينفع كده كسم الشغل ده هو الشغل ده احسن من كسي يولا ماشي خلص وام تيجي رن عليا في اي وقت انا هستنك لحد متيجي سلام يولا وفعل قفلت مع ام هبه ووضعت رقمه في القيمه السودا وفي انتظار مكلمه سماح وبعد ساعه رنت سماح سماح....... احمد وحشتني يالبي فيه حجات كتيره عاوزه ااولك عليه انا مالك يحببتي فيه ايه سماح....احنا ممكن منرجعش مصر تاني عمك محمد عاوز يقعد هنا عشان ولاد اخوه وعاوز يمسك شغل اخوه هنا لان اخوه عندو 4بنات وملهمش في اي حاجه وكمان ممكن يجوز مرات اخوه انا هجنن انا مقدرش اعيش بعيد عنك. انا..... سماح طب دي اخبار حلوه هو لو اجوز مرات اخوه انتي ممكن تطلقي منو ولازم تعملي كده وتيجي ونجوز دي فرصه كويسه يسماح وعقبال متعملي كده هكون خلصت شغلي هنا وهنزل البلد وافتح الورشه هناك واجهز شقتي الليي في البلد ونعيش هناك وبلفعل طلبت سماح الطلاق وتم الطلاق وبعد مرور ثلاثه اشهر هربت سماح وجات الي واتجوزننا ورجعنا البلد ودي نهايه القصه اتمنا ان تنول اعجابكم وانتظار التفعال

إرسال تعليق

1 تعليقات
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad